SOCIAL MEDIA

LÄPI PUHELIMEN X 8

sunnuntai 8. huhtikuuta 2018
Ajattelin näin sunnuntain kunniaksi iskeä muutaman kuvan puhelimesta. Olen lukenut paljon tälläisiä postauksia muiden blogeista, ja musta ne on tosi mielenkiintoisia. Ei ihan hirveästi julkaisukelpoisia kuvia tällä hetkellä ollut, mutta onhan tämäkin jo alku. Vai mitä?

1. Mun on pitänyt jo pitkään mennä Yyterin lietteille lenkkeilemään, mutta ikinä en oo saanut aikaiseksi/olen unohtanut koko asian. Sovittiin kaverin kanssa ulkoilutreffit, ja hän muisti että oon puhunut tästä. Keli ei ehkä ollut parhaimmasta päästä (varsinkaan kun pari edellistä päivää oli paistanut aurinko kirkkaalta taivaalta...ja mä olin tiestysti ollut kotona homehtumassa pääsykoekirjojen äärellä), mutta kyllä se aurinko sieltä vähän esitteli itseään.

2. Mun tämänhetkinen lemppari on cookie dough - jäätelö. Oon pitkään kuitenkin syönyt Lohiloa kyseisessä maussa, joten ajattelin ottaa tämän testaukseen vaihtelun vuoksi, haha. Hinnalla tätä ei todellakaan ole pilattu, ja oli yllättän hyvää. Joten suosittelen!

3. Tämä mun ihana karvakaveri haluaa aina olla parrasvaloissa. Vitsi vitsi. Oikeesti jouduin nostamaan sen tohon sohvalle ja mennä eteen esteeksi istumaan. Minua päin Jäbä ei koskaan suostu katsomaan jos kännykkä on kädessä. 

4. Siis aivan upea sunnuntaiaamu! Aurinko porotti täydeltä taivaalta, ja lämpö iski kunnolla ytimiin. Kyllä se kevät sieltä vaan rytinällä puskee esiin. Laitetaan peukut pystyyn, ettei takatalvea enää näkyis.

1. Todellista arkiruokaa. Kaapit ammotti tyhjyyttään, luovuutta ei kiinnostanut käyttää. Yksinkertaista ja hyvää. Täydellisistä makroista en mee takuuseen.

2. Tälläinen näky oli yksi aamu ikkunasta ulos katsottaessa. Vaikka nää sadepäivät ovat vähän tyhmiä, on se silti kivaa että tietää lumen sulavan ja kevään tulevan.

3. Pääsykoelukupäivä. Ulkona oli ihanan aurinkoista, joten päätin mennä terassille lukemaan. Siellä oli kuitenkin niin voimakas tuuli, että 15 minuutin taistelemisen jälkeen, sormeet kohmeessa, oli pakko antautua ja siirtyä takaisin sisätiloihin. 

4. Oltiin ystävän kanssa Café Elbassa, ihanan tunnelmallinen kahvila. Kuitenkin vähän pettymys, että makeiden tarjonta oli ainoastaan juustokakkuja ja tiramisua. Tämä kyseinen mansikkajuustokakku oli silti hyvää. Ja miksi en ole viinin suurkuluttajana ennen kuullut jälkiruokaviinistä?


Lähetä kommentti