SOCIAL MEDIA

maanantai 2. huhtikuuta 2018
Moikku Sinä ja kiva kun eksyit mun sivuille!

Muistan vielä vuosia sitten haaveilevani blogin perustamisesta. Monta kertaa aloitin kirjoittamisen, monta kertaa julkaisin postauksen, ja monen monta kertaa tulin toisiin aatoksiin ja unohdin koko projektin. Lähiaikoina blogin perustaminen on taas hiljaa hiipinyt mieleeni ja olen kypsytellyt ajatusta päässäni. Parille kaverille olen tästä vähän puhunut, ja ehkä heidän rohkaisunsa sai mut nyt kirjoittamaan tätä ihka ensimmäistä postausta. Kääk!

Pähkäilin monta kertaa blogin aihetta. Päädyin lopulta siihen, että kirjotan tänne millon mitäkin tekee mieli, oli se sitten mun päivistä, resepteistä, ajatuksista tai mistä tahansa muusta. En halua luokitella tätä blogia vielä mihinkään kategoriaan, koska en oo itsekkään varma, mitä tänne tuun jakamaan.


Kuka minä sitten olen?

Varmasti ajan myötä tuutte huomaamaan millanen oon, ainakin jollain tasolla, mutta haluan nyt kertoa jotain konkreettista itestäni. Olen 23-vuotias porilainen nainen. Koulutukseltani lähihoitaja ja ylioppilas, mutta työskentelen tällä hetkellä kaupan kassatätinä (heh). Rakastin työtäni lähihoitajana päiväkodissa, mutta totesin itselleni, että pidemmän päälle haluan jotain muuta. Olenkin aika vahvasti tunteella elävä ihminen, menen ja teen mikä parhaalta tuntuu juuri sillä hetkellä. Lähipiirissäni kuulen usein olevani tuuliviiri, mikä aika vahvasti pitää paikkansa. Siitä kertoo muun muassa se, että hain Espanjaan töihin ja viikon sisällä huomasin olevani lentokoneessa kohti Malagaa. Tai jos joku sanoo taikasanat "lähdetäänks reissuun", oon samantien valmis käyttämään viimeisetkin hiluni tämän toteutukseen. Mistä päästäänkin aiheeseen matkustelu. Rakastan, rakastan, rakastan. Rakastan. Oliko selvästi ilmaistu?

Harrastuksia on elämäni aikana ollut jos jonkinmoista. Tanhu, pesäpallo, erilaiset tanssit, luistelu, yleisurheilu, uinti ym. Salilla kävin pitkään, ja muutama vuosi sitten innostuin crossfitistä. Se kuitenkin jäi parhaan treenikaverin muutettua toiselle paikkakunnalle. Erosin myös kuntosalista juuri viime kuussa, joten tällä hetkellä käyn uimassa ja uimahallissa sijaitsevassa salissa sekä lenkkeilemässä. Ja se sopii minulle juuri nyt paremmin kuin hyvin. Pyrin syömään terveellisesti, mutta aina en ole parhaimmillani tässä. Tulee kausia, jolloin olen hyvinkin kiinnostunut erilaisista resepteistä ja kokkaamisesta. Sitten tulee kausia, jolloin menen sieltä mistä aita on matalin (=haen salaattibaarista salaatin tai syön riisikakkuja ja tonnikalaa kurkulla).

Olen kiinnostunut itseni kehittämisestä, ja haluan kulkea onnellisuus edellä. Sanoin aiemmin, että elän vahvasti tunteella. Mutta koska vanhempani ovat kasvattaneet minut paljolti järkiajattelulla, tietyissä asioissa se ottaa vallan. Haluan kuitenkin ottaa elämästä kaiken irti, nauttia ja kokea. Irtisanoutua töistä ja lähteä reissuun jos siltä tuntuu. Syödä suklaata dieetillä. Vaihtaa uudelle alalla, vaikka joutuisikin luopumaan isosta palkkasiivusta. Niinkuin Titanicin Jack sanoi: "I figure life´s a gift, and I don´t intend on wasting it. You never know what hand you´re gonna get dealt next. You learn to take life as it comes at you, to make each day count." Viimeiset neljä sanaa olivatkin alunperin blogini nimi, mutta päädyin yksinkertaisuuteen eli nimeeni.

Lähetä kommentti